مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 خرداد 1402 ساعت 09:102023-06-08ورزشي

اعتراض به داوری طبیعی است/خیلی ساده گل خوردیم 


سرمربی تیم فوتبال ساحلی صدرشیمی یزد با بیان اینکه در هر بازی اعتراض توسط تیم بازنده به عملکرد داوری طبیعی است، گفت: شروع خوبی در وقت اول داشتیم اما در ادامه دو گل را خیلی ساده خوردیم و همین باعث روحیه گرفتن تیم حریف شد.

- ایسنا/یزد سرمربی تیم فوتبال ساحلی صدرشیمی یزد با بیان اینکه در هر بازی اعتراض توسط تیم بازنده به عملکرد داوری طبیعی است، گفت: شروع خوبی در وقت اول داشتیم اما در ادامه دو گل را خیلی ساده خوردیم و همین باعث روحیه گرفتن تیم حریف شد.

سید محمد میرحسینی پس از پیروزی در وقت های اضافه مقابل میهمان خود در هفته سوم لیگ برتر فوتبال ساحلی ایران در گفت وگو با ایسنا در خصوص این دیدار گفت: شروع بازی خیلی خوب بود و در همان وقت اول دو گل زدیم و همچنین چندین موقعیت صد درصدی گل را از دست دادیم که اگه تبدیل به گل شده بود با اختلاف به پیروزی رسیده بودیم.

وی در ادامه ضمن خسته نباشید به مجموعه تیم حیات داوود گناوه، افزود: متاسفانه در پی چند اشتباه در دو موقعیت خیلی ساده دو گل خوردیم و روند بازی طوری شد که تیم حریف روحیه گرفت و توانست بازی را به تساوی و به وقت های اضافه برساند اما در نهایت خوشبختانه با این تیم جوان توانستیم به پیروزی برسیم و رفته رفته نیز این تیم برای بازی های پیش رو شرایط بهتری را پیدا می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتراض به داوری طبیعی است/خیلی ساده گل خوردیم 

اعتراض به داوری طبیعی است/خیلی ساده گل خوردیم